החברה, שנותנת שרות בקנה מידה נרחב מאוד למאות אלפי אנשים, נקטה בגזענות במסווה של הלכה יהודית וללא כל ביסוס הלכתי. לאחר מספר שנות מחקר ועבודה אינטנסיבית על התיק, הגיש המרכז הרפורמי, יחד עם עו"ד אסף פינק, בקשה לאישור תביעה ייצוגית נגד השירות המפלה שמפעילה חברת Gett.
בתיעוד מצלמה נסתרת שהשתמשנו בה ניתן לראות נציג של גט שאחראי על גיוס נהגים לשירות המהדרין בירושלים מסביר לחוקר הפרטי: "גט מהדרין זה לא בשביל הדתיים, זה בשביל נוסעים שלא רוצים נהג ערבי… אני לא יכול לכתוב 'אני רוצה נהג יהודי'. יש לי פה 1,500 נהגים ערבים, אפילו אחד מהם לא מהדרין. אחד לא יהיה".
במאי 2023 הוגשה לכבוד בית המשפט המחוזי בירושלים בקשה לאישור הסדר פשרה בין נידאל מוגרבי לבין ג'יטי גטאקסי סרוויסס ישראל בע"מ, בקשר לצי "גט מהדרין" באפליקציית Gett, דרכו ניתן להזמין באזור ירושלים שירות הסעה במוניות "שומרות שבת" שנהגיהן הצהירו כי אינן מופעלות בשבתות ובמועדי ישראל.
לטענת מבקשי הסדר הפשרה, צי המהדרין מפר את חוק איסור הפליה במוצרים, בשירותים ובכניסה למקומות בידור ולמקומות ציבוריים, כלפי נהגי מוניות ערבים ונוסעים. לטענת גט, צי המהדרין נועד לתת מענה לצורך של מגזר מצומצם בציבור שמבקש לנסוע במוניות שאינן נוסעות בשבת, כאשר כל נהג שמבקש להצטרף אליו יכול לעשות כן בכפוף להצהרה הנ״ל. עוד הוסיפה גט וטענה כי היא מספקת את שירותיה למשתמשים השונים בצורה שוויונית, ללא הבדל של דת, גזע ומין.
הסדר הפשרה הושג לאחר הליך גישור ממושך, שבמסגרתו ניהלו הצדדים שיח מעמיק וכן ערכו בדיקות נרחבות.
מבלי שמי מהצדדים מודה בטענות, ומתוך אמונה משותפת של הצדדים בחשיבות ערך השוויון, בחרו הצדדים להסדיר את המחלוקות שביניהם בדרכי נעם, ולאחר ניהול הליך משפטי ממושך. במסגרת ההסדר הוסכם על הפסקת פעילות צי המהדרין באופן מיידי, עוד לפני אישור ההסדר על ידי כבוד בית המשפט, והענקת פיצוי כספי למבקשי הסדר הפשרה.